Generalforsamling 2012 hos Henning

Alle kom til tiden, selv om flere havde givet udtryk for at det tidspunkt var umuligt at nå. Godt gået alle sammen.

Vi startede med lidt mad. Godt i mavsen. Tak Henning.

Udenfor, og så skulle der leges. Bold efter spand. Oval bold efter træ, (stamme) ((JAN)) (((træstamme))) og til sidst dart efter ballon. Folk tog det med godt humør, og tog udfordringen op. Godt gået alle sammen. VINDER blev Henrik. 2 Svend. 3 Jes. 4 Hans. 5 Hubert. 6 Johnny. 7 Flemming og Jan. 9 Bjarne. 10 Henning.

Mødet!

Dirigent blev Jes. Dette klarede han godt, mener nogle. Ok Jes, vi er ikke nemme.

Formanden!

Han går det som vanlig skide godt. Her kommer et par guld korn. Jes bliver budt op til dans. Hvad sker der så Flemming??? Smed for fanden, dans aldrig med en et benet mand efter midnat, det giver kun ballade. Stor tak til de 2 dukse, som havde søret for, at alt var handlet, og øl samt spiritus var på plads. Kunne sige meget mere, men hvad sker i Rødby, bliver i Rødby. Husk røde pølser rydder ikke sig selv op, og DSB manden er ikke velkommen?

Jule frokost! God mad. Glade mennesker og Formanden vandt dagens Konkurrence. Super!

Marts møde! Sidste afkørsel før Sverige. Så skulle der køres gokart. NEJ det skulle der ikke. Skyde med splatter pistil, bue og pil. Ikke efter hinanden, men efter døde ting. Nå. Hubert vandt, så hurtig videre.

Juni møde hos Johnny! Vi mødes på Tempovej få at få lidt tempo i kroppen. Gokart var dagens udfordring. Henning er en rutineret taxa chauffør, opvokset på 2200, modtager af flere klip i kortet. Dette forstår mand godt efter hans hensynsløse kørsel. Dette kom han til at føle senere, da han fik et lille skub. Av den gjorde undt, og kunne mærke den de næste 14 dage. Hilsen Formanden. Så var der maden. Aldrig. Og jeg gentager. ALDRIG LAM. Du fik den redet med pølser, mørbrad og ben som kom op af fryseren. Alle blev mætte. Ellers god aften.

September møde hos Jan. Frokost på grill. Dejlig. Lege i haven. Golfkrocket og dart. Bjarne gummiarm. UHA UHA for et dart spil. Hold kæft du var ringe. Svend er den gennemstegt nu?? Lædersåler.

Formanden slutter med at takke alle for det år som er gået. Ingen hetz, sure opstød og andre ubehaligheder. Godkend.

Kassererens Beretning!

Det går ok generelt. Beholdningen går stille og roligt ned på www.Tips.dk . Intet nyt i dette, men det kunne være meget dårligere. Så ok med dette. I år har alle vundet penge, for første gang i mange år. Godt klaret alle, også om vi så spiller lidt forskellige systemer. Der hvor vi få penge ind er. Odds, Lotto og bøder. Forsæt med dette tak. Tippen kan vi dog godt gøre lidt bedre. Kom nu for fanden. Husk odds bøde er på 20 og ikke 50kr. Beretning godkendt.

Turudvalget!

Vi skal på weekend tur i 2013. Svend finder det sommerhus som riget har på Bornholm og lejer det den weekend vi skal af sted. Ellers skal der spares op til den helt store tur i 2016. Husk dette. Godkendt.

Webmaster! Webmasteren  har kæmpet med hjemmesiden de sidste par dage, skulle nu være op til dato.

Indkommende forslag!

Ved lighed i tip, går mand over og ser på odds. Hvis denne kamp er aflyst, går den i 1. Ikke tendens. Spurt tekst ændres til. Når en spurt er afsluttet, starter en ny. Der kan der for i nogle år være 5 konkurrencer på et år. Drikke vare!  Øl. 2 kasser Tuborg og 1 kasse valgfri = 90 øl. 1 whisky og 1 rom. 4,5L cola zero eller Pepsi max. 6L alm. Cola.

Når vi er på ferie må vi ikke lave finten mere. Jeg tipper det samme som. Vi skal enten tippe før vi rejser. Eller maile hjem tegnene.

Udbetaling ændres fra 200 til 500,kr.

Der må nu tippes 1 taler i alle enkelt rækkerne 13 eller 12 stk.

Vi skal havde nye caps. Svend finder tilbud.

Spilleformer! Vi forsætter med det vi har nu.

Tekst ændring! Det heder ikke tipsmøder, men Bestyrelse møder.

De næste møde datoer! Hubert 16/3. Henrik 25/5. Johnny 14/9. Smed 16/11. Jes 11/1 2014.

Så var der gave regn. Henrik. Bjarne. Henning og Hans. Svend og Hubert fik også lidt.

Bøder. Jes ingen kort. Bjarne 5 alm. Bøder. Johnny 2. Jan 2. Henrik 1. Hans 2 + øl på pokerbord. Henning 1. Svend 2.

Alle der var på valg, sagde ja tak til en tur mere.

Jeg takker for en god dag.