Generalforsamling hos Hubert

Hej Alle. Her er det så. Ref. Fra generalforsamlingen

Vi startede jo på den forkerte tank, men det ville Bjarne jo nok ikke indrømme. Her kom de personer som nu skulle komme. Den ene mere skadet en den anden. Sikke et syn. Krykker, vralten og en som ikke kunne nyse.

Det stod jo på snooker og pool. I de 2 finaler var der følgende personer. Pool. Henrik, Bjarne og Hans

Henrik 1. Bjarne 2 og Hans 3

Snooker. Henrik, Svend og Hans

Henrik 1. Svend 2 og Hans 3

Så til selve mødet.

Valg af dirigent, fald på Jes

Formandens beretning. Vores kære formand, havde jo forbedret sig meget, og kom med en 2 siders fortælling, om alle de tuer vi havde været på. Den var skide god. Jeg ville havde skrevet den, men det er der ikke tid til, eller for den sags skyld ikke plads til. Godkend.

Kassererens beretning. Vi ved det jo godt. Vi har brugt ca. 25.000,00kr. og vundet, kun 10.000,00kr. tilbage. Dette er jo ikke noget at prale med. Vi skal tage os sammen. Hvis vi ikke havde vores møder, hvor folk ikke kan holde på noget som helst, var der underskud. Så bøvs og prut bare der ud af. Hilsen kassereren.

Spille forslag. Tips forsætter, som det er. Altså ingen ændringer.

Odds. Vores odds kører videre som vi kænder.6-15. Minimum odds er dog sat til 1,80. Under dette koster 50,00kr. pr. stk. i bøde.

Nyt odds. Her vil vi prøve, det forslag Johnny kom med.

1 mand spiller for 100,00kr. lige på 2 kampe. Frit valg på alle hylder, på den lange. Her er ingen minimum odds. Vinder han, for han lov til at spille igen indc. Det han har vundet fra ugen før. Han bliver ved ind til han har vundet 500,00kr. Så ryger de i klub kassen. Så starter han igen for 100,00kr. Man kører så længe man vinder. Rammer man ikke er det så den næste i rækken.

Valg af bestyrelses poster.

Formand tog genvalg. Tak.

Sekretær. Hans forsætter. Tak

Bestyrelse medlem Jes forsætter. Tak

Valg af tur udvalg. Her kom der nye til. Michael, Jes, Hans og Svend. Da vi havde lidt skærmydsler, omkring selve turneringen, aftalte vi at det skal være på plads inden vi starter. Om det er målscore får indbyrdes kamp eller om vend.

Vedtægtsændringer. Tur udvalget, skal sørge for mad og drikke på de tur vi nu skal ud på, så vi ikke går kolde for tidlig.

Web. Master. Henning og Henrik, vil klare dette i fældes skad.

Da der er 53 uger i år, skal nr. 2 i odds og tip spille i uge 53

Og nr. 1 i odds og tip, i uge 1

Til møder hos Flemming og familie. Skal der gives et stort tilskud, da vi nok vil være der i minimum 11/2 døgn.

Så kom der noget med drikke vare. Her har jeg kikset.

Whisky, Bacardi, 4x11/2l. Cola alm. Og 4x 1  1/2  L light

Og så de 3 kasser øl. 1 Tuborg, 1 hof og en valg fri. Dette er hvad jeg tror vi blev ingen om??????

Til bespisning, må vi købe ind for kr. 75,00 pr. mand.

Der var maget andet, som kom op, men dette er hvad jeg har skrevet ned.

Møder til næste år. 8/1 Hvis den ikke bliver flytte?

12/3  21/5  10/9   19/11  og  11/2 – 2006.

Spurt gevinster. Johnny 1 og Hans 2

Dagens konkorange. Henrik 1 og Hans 2

Det var det. Jeg takker for en sjov dag, hvor vi huggede os som vi plejer. Godt gået.

Bøder. Henning high score. Ingen slips. 10 Alm. Bøder

Hans 2alm. Og 50,00kr. for ikke at havde undersøgt med tøj.

Bjarne. 5 alm.   Jes 2 alm.  Svend 5 alm.  Johnny 4 alm.

Michael 5 alm.  Jan 6 alm.

Formanden havde taget noget tøj med. Dette så vi på, og blev enige om en ny dress code. Dette vil har nu gå videre med.

Johnny kom med 30 side om sommerhus. Jeg har lovet at sende det alle så i kan se på det. Dette har jeg ikke klaret i nu, men det kommer. Dette var det hele. Hej fra HAJ.