Formandens beretning 2006

Valgt som dirigent.

Bjarne valgt

Formandens beretning.

Her kom en lille historie til alle møderne, hvor han som vanlig, fik det hele med. Han kan alt så bare det der. Godt gået Jan. Ref. Godkendt.

Formanden havde som vanlig købt en lille ting, til de folk som havde gjort en stor indsats, i det forgangne år. Briller til Bo. Så han kunne se alle de fejl der kommer ud. Jeg kan ikke huske hvad Ho. Henrik fik. Undskyld.

Webmaster kan her tilføje Bjarne og Henning fik lommeregner og Henrik fik maskeradebriller, derudover fik alle gavekort til Sportsmaster.                                                Læs hele referatet (KLIK HER)

Kasserens beretning.

Han øffede over de tips tegn vi laver. Det er ikke godt nok, når han kan vinde på så lille et beløb. Dette kan jeg kun give ham ret i. Prøv at kikke på det om mandagen, og tænk over det et lille døgn. Turudvalget skulle havde tak for de billige ture vi har holdt i år. For ellers skulle vi selv havde spyttet meget mere i kassen.

Spille former i 2007.

Lotto forsætter                120 kr.

Joker på lotto                    10 kr.

Tip 13 forsætter              288 kr.

Tip 12 forsætter                96 kr.

Odds nyt system.            100 kr.

Dette nye system kører på denne vis. 2 kampe spillet lige på. Vinder man går 50 % til klubben, og man spiller videre for resten. Dette kan man gøre ind til man kikser. Vi kører 4 runder, af 10 uger. Så alle for lige chancer. Håber at dette er forståeligt, ellers må i spørge en ven.

Valg af bestyrelse.

Formand Jan Søby. Tog imod genvalg.

Sekretær. Tog imod genvalg. ( måske afsat efter sent ref. )

2.bestyrelsemedlem B.O. Tog imod genvalg.

Turudvalg er som følger. Hans, Hubert og Johnny. Svend takkede nej, havde brug for en pause.

Vedtægtsændringer.

Stedfortræder og kassereren har samme forpligtelser.

Evt.

Jes holdte en lille tale, som Jes nu kan, meget længe. Vi var hele turen rundt. Henrik kom med et forslag til at holde færre møder, men så under andre forhold. Alt så leje sommerhus og andet, hvor vi er væk hjemme fra. Dette var noget vi skulle tænke over. Det kom op igen, dette med at har vi problemer, skulle vi lige komme med en melding, så andre kunne vise hensyn.

Flemming er tilbage. Som han sagde. Her har i mig tilbage. Eller var det ham???

Møder næste år. 20/1, 11/4, 2/6, 8/9, 17/11 og 19/1 2008

Mødet d. 2/6 er hos Flemming. Ho ville undersøge om priser til den lille ø.

Bøder. Ho. 3 alm. Bøder og et slips.  Hans 7. alm. Bøder og et slips.  Johnny 1 alm. bøde g et slips.  Jes 3 alm. bøder Svend 3 alm.  Bo. 5 alm. Hubert 1 alm. og en tlf.

Jan 7 alm. Henrik og Flemming fik Ingen bøder.

Der kom også en lille ekstra regning. Vi har brugt lidt meget strøm og vand. Dette har vi gjort med 1800 kr. Den har vi delt i 3, så jeg håber at Henrik lige vi skrive det i + på min konto i klubben

Vi havde jo lejet et stort sommerhus med lege rum. Dette var til stor lykke. Høj musik til dem der ville lege, og ro til dem der ville spille kort. Det skulle vi måse tænke over.

Vi havde jo også nogle små lege som vi skulle igennem. Spillene var Pool, bordfodbold og petanque. hov. Bowling var også med. De samlede pladser blev som følger. Vinder Hubert - 2. Henrik og Bjarne - 4. Svend - 5. Jes – 6. Jan - 7. Hans - 8. Henning 9. Johnny – 10. Flemming - Velkommen tilbage (Han var ude af form)

Her var turudvalget ikke de skarpeste. Vi havde glemt alt om gaver. Så der skyldes meget. Jeg er sikker på at de har fået en stor bøde.

Dette var alt for denne gang. Jeg ønsker jer alle tillykke med de 15 år

Billeder fra Jubilæumsturen 2006

Bedste billede på siden er Johnny

Billeder optaget af Svend