Årets generalforsamling

Vi startede med at lege. Tomater der fik nogen på skallen.

Der var nok nogen som havde det sjovere med dette spil end andre. (JAN) Eller hvad mener du??? Så skulle vi også spille trip trap. Det kunne være bedre. En tips kupon skulle vi også lave. Her gik det jo meget godt. Ikke Hans. Det samlede resultat er som følger.

Vinder. Henrik 38. 2Hubert 31. 3 Svend 31. 4 Johnny 25. 5 Hans 24. 6 Jes 22. 7 Bjarne 19. 8 Henning 19. 9 Jan 19. 10 Flemming 12.

Møde!

Jes starter med en BOMBE! Vil gerne melde sig ud, da økonomien ikke kunne klare det længere. Helbredet har det heller ikke for godt, så det måtte slutte nu.

Dette får han ikke lov til. Alle var enige om, at vi skulle havde det første æresmedlem. Jes blev dette. Tillykke til alderspræsidenten

Der skal laves regler om det med Æresmedlemmer. Kommer op på et senere møde.

Formand blev ordstyrere!

Formandens beretning!

Han lovede at ligge den ud på nettet, men da jeg ikke har adgang til min get2net adresse har jeg den ikke. Men god var den som vanlig. Jeg har fået for meget til at drikke. Hennings lørdags udsagn på Bornholm.

Der var også et postulat! Flemming drikker vand om søndagen? Det er vi mange der er i tvivl om, men Bjarne sagde, at dette var korrekt.

Kasserers Beretning! Det går jo meget godt. Alle de bøder der kommer, giver godt i kassen. Folk har dog stadig lidt svært med at betale til tiden. Få nu den faste overførsel.

Han er glad for vi har det sjov sammen, og vi er gode til at hygge. Dette skal vi huske da vi har 20 jubilæum til næste år. Alle skal med. Husk dette.

Spille former 2011! Dette kom vi hurtig igennem.

Tip forsætter som 2010. Dette gør odds også. Sidst men ikke mindst. Lotto forsætter også. JA. Noget nyt. NEJ.

Valg til bestyrelse! Alle takkede ja til genvalg.

Tur udvalg forsætter. Svend, Henrik og Hans.

Vedtægts ændringer! Bøde takst i odds ændres til 20,-kr ved 0 rigtige. Tip forsætter med 100,-kr for 0 rigtige.

Så var øl og vand oppe til lidt debat. Øl som vi plejer. Tur udvalget skal dog være opmærksom på dette hvis vi skal lege hos mødeholder. Så skal der nok købes en kasse mere.

3X1,5L light vand og 3X 1,5L cola alm. Nyt! Vi er steget i kontingent. Fra 60,- til 70,-kr om ugen. Stor gave regn! Så gik Formanden i gave humør!

Wedmaster Henning, Kassemester Henrik, Tips udsender Bjarne og sekretær Hans. De blev overdækket med gaver. Jeg (og de andre tror jeg) siger tusind tak.

Vi skal jo holde 20 års jubi 2011. Her kom jeg med nogle forslag på sommerhuse. Dette blev vi dog enige om ikke var den rigtig måde at gøre dette på. Henrik og Hans, prøver at finde det hus vi havde for ca. 5 år siden. Stor svømmepøl, stort spabad, og et stort legerum, hvor der var alt. Vi skal gøre hvad vi kan for at finde dette igen. Jan og Henrik skal finde noget nyt tøj til os. Zip off bukser, Poolover og skjorte eller kort ærmet trøje med flip. Kan ikke stave til swits shrite.

Næste møder! 8/1-2011 Svend. 9/4 Henrik. 18/6 Flemming. 3/9 Hubert. Generalforsamling og jubi 17/11. 7/1-2012. Dette var de datoer vi kunne finde.

BØDER!!

Michael Hubert Larsen 1 skjorte og 1 alm.

Bjarne nybilejer Olsen 8 alm.

Hans har fået en på skalden Jensen 9 alm.

Svend kan ikke holde kæft Andersen 3 alm.

Johnny jeg kommer i sidste øje blik Hansen 2 alm.

Henrik jeg tager et lorte spil med Opstrup 1tlf.

Jan jeg skal give flere gaver Søby 2 alm.

Henning for meget mad Olsen 4 alm. Og 1 tlf.

Det skulle være det. Håber jeg fik det meste med.